Semangat SMA 2013

Assalamu'alaikum ! Annyeong haseyo ! Konichiwa !

hoho berhabuk sudah blog ni rupanya .. haha banyak sarang labah2 ni .. haish .. haaha .. eh lupa nk cakap .. hai u olls ! 

huh penat taw tak , semalam pergi kursus SMA .. perghh .. taw kat mana ? Jugra,Banting u know .. jauh giler ..tp I naik kereta dengan cikgu .. tak naik bas haha 

rasa lain macam sikit naik kete cikgu .. selalu naik bas .. haha . ok kat sana kitorang banyak dapat info tambahan pasal subjek2 al azhar ni .. tak pe .. kami akan meningkatkan prestasi SMA ! yeah !

kami dapat rasa tanggungjawab kami lebih besar .. memandangkan tahun lepas tak memuaskan hati pihak skolah, nampaknya .. paham2 la ye .. hehe ..

tempatnya agak best ! duduk macam kat tepi pantai eventhough kat sana bukan dkt pantai .. ok paham tak? haha .. tanah macam tanah pantai .. angin dia yang mendayu .. perr semartt lah .. haha .. rasa mcm .. ya Allah beruuntung nya kami .. Alhamdulillah

semoga pada tahun ini .. calon2 SMA 2013 akan meningkatkan prestasi kita masing masing ye ! Man jadda wa jada , sesiapa yg berusaha pasti berjaya ..

penat dah menaip ni memandangkan malam semalan tk tidur lena kan .. haha tata !

Shoutbox