Pantun SAMSHSB vs STAR

Assalamu'alaikum ! Annyeong Haseyo ! Konichiwa !

huh ! berhabuk blog sis ni .. hahaha .. tak tahu kenapa .. seriously lama gila tak update .. sorry ehh korgg .. hehehe .. actually busy gila .. Entah lah .. aritu lawan catur .. sekarang kita cerita pasal pantun pula .. yeay !! hurmm .. 

Start berlatih pantun , memang kekok gila . semua form 4 .. so , ok lagi la kan .. memang syok sangat masa berlatih tu .. siap buat lawak lagi .. best sangat .. tak pernah diduga yang sis masuk pantun .. huhhu .. ada hikmahnya tergerak hati itu .. hahaha

sehari sebelum pantun , ada orang ambik blazer sebab nanti kitorg pakai blazer .. tengok si dia pakai blazer , so handsome ! eventhough dia tak handsome macam orang lain , tetap menawan .. wakakaka .. lawaklah .. hahaha .. 

masa sebelum lawan pantun , kawan lelaki sis asyik tengok korea jer .. sampai part pantun dia gagap .. sapa suruh tak berlatih .. kan ?? huhuhu .. lantak dia lahh .. haha .. time sis pakai blazzer "eh2 , nampak cun pulak aku ni .. haha" perasan lebih betul sis time tu .. 

masa lawan pantun , masing2 dah baca doa .. huhuhuu .. nervous gila .. sebab kitorang dah anggap diorang ni hebat tau .. lagipon diorang pown form 4 jugak .. pelik tuuu .. hurmm .. masa part sis (nasib baik pemantun keempat) gugup sikit la .. mau x nya gugup .. haha .. masa pembukaan , STAR dh gertak kitorg dah .. menggigil juga sis .. hahaha .. lawak gila ..

so the final decision , STAR menang .. memang bangga dengan diorang la sebab sumpahan tak terungkai .. hahaa .. tahun lepas kalah jugak lawan STAR .. tahun ni pun sama jugak .. huhuhuu .. tak pe .. cuba lagi next tiime .. huhuhuu .. belum lagi lawan dengan kisas ye dak ? hahaha

Huh ! Penat gila menaip .. semua itu hadiah untuk korang semua .. hahaha .. k la .. see you nesxt time .. sis nk gi blah .. haha .. Annyeong hi gaseyo !! :)

No comments:


Shoutbox